«Банкроттық салдарынан таратылған заңды тұлғалар қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығына келген зиянды өтеу жөніндегі төлем, яғни ай сайынғы төлемдер түрінде әлеуметтік көмекті тағайындау – мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі ВАК-қа сұраныстың аз түсуіне байланысты 2023 жылға дейін автоматтандыруға жатпайды деп танылды. Сондай-ақ сот актілері бойынша тарихи деректердің болмауы да өзекті мәселеге айналды. 2021 жылы барлығы 399 қызмет көрсетілді», – деді Ербол Оспанов.Осылайша, министрлік бүкіл Қазақстан халқының (19,4 млн адамды туғаннан бастап) дербес есебін жүргізеді. Сондай-ақ 13 мемлекеттік органмен және екінші деңгейдегі банктермен ақпараттық жүйелердің 500-ден астам интеграциясы іске асырылды. Министрлік әлеуметтік, еңбек саласындағы мемлекеттік қызметтерді трансформациялау және реинжинирингтеу аясында осы жылдың соңына дейін біраз жұмысты жоспарлап отыр. Атап айтсақ, «Электронды Үкімет» порталында үш қызметті жүзеге асыру, төрт қызметті проактивті форматқа көшіру, үш «жасырын» қызметті автоматтандыру және оларды мемлекеттік қызметтер тізіміне енгізу. Қазір осы бағыттар бойынша техникалық жұмыстар жүргізіліп жатыр және бұйрықтың жобасы әзірленді. Ербол Оспанов әлеуметтік-еңбек саласын цифрландыру, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді трансформациялау және реинжиниринг бойынша жұмыс жалғасатынын жеткізді.
Мемлекеттік қызмет цифрлық форматқа көшеді
204
оқылды
оқылды