Майқайыңда қара жер опырылып, құрдымға кеткен автобусты қалай іздеп жатыр?

Апат орнында тәжірибелі құтқарушылар жұмыс істеп жатыр.

Опырылған жердің топырағы төмен қарай сырғып, құтқарушыларға кедергі болып тұр. Бұл туралы Aikyn.kz Төтенше жағдайлар министрлігіне сілтеме жасап хабарлайды. 

Ауыр техникамен шұңқырдың шетіне аппарель төселді және сақтандыру кабелі бойынша шағын габаритті экскаватордың түсуі қамтамасыз етілді.

 

Автобустың болжамды орналасқан жерінде қазба жұмысы жүргізілуде. Оның барысында автобустың сынған бөлшектері, оттегі баллоны, тыныс алу аппараты және құтқарушының сөмкесі табылды.

Жұмысты жүргізу тау жыныстарының тұрақсыздығына және пайда болған шұңқырдың астындағы бос орындарға байланысты топырақтың үнемі қозғалуы мен сырғуына байланысты қиындайды.

Құтқарушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін құтқарушылар шұңқырға түсуді жүргізетін, сондай-ақ экскаватор машинисін сақтандыратын арқан тартылады. Жұмысты жүргізу үшін шамамен 4 км альпинистік арқан, альпинистік жабдық, кинологиялық есептоптар қолданылды.

 

Жұмыс ауыр жағдайда жүргізілуде. Жұмылдырылған барлық маманның өміріне үлкен қауіп төніп тұр. Автобустың шамамен орналасқан жерінде қуыстар болуы мүмкін және де іздеу жұмыстарын жүргізу кезінде қайта опырылу қаупі бар.

Нақты уақыт режимінде топырақтың қозғалысын бақылауға арналған құрылғы орнатылған.

Жазатайым оқиғаны тергеу үшін ТЖМ Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті төрағасының орынбасары Мұса Танабаевтың төрағалығымен комиссия жұмыс істейді. Комиссия төрағасының өкімімен «Майқайыңалтын» АҚ жерасты кенішінің жұмысы тоқтатылып, 5 шағын комиссия құрылды. Объективті тергеу және жазатайым оқиғаның себептерін анықтау үшін 4 сараптамалық ұйым тартылды.

Жазатайым оқиғаның салдарын жою бойынша іс-шараларды тиімді жүргізу, сондай-ақ қайта опырылудың ықтималдығына байланысты талдау және тау-кен жұмыстарын қайта бастау мерзімдерін қысқарту үшін ТЖМ мамандары халықаралық тәжірибені зерделеді. Таяу елдердің мамандарымен, сондай-ақ Қазақстан ТЖМ ардагерлерімен, оның ішінде өнеркәсіптік қауіпсіздікпен кеңес өткізілді.

 

Зерттелген халықаралық тәжірибе іздеу-құтқару жұмысы кезінде қолданылып жүргізуде.

Естеріңізге сала кетейік, 4 қаңтарда Павлодар облысының Баянауыл ауданында «Майқайыңалтын» АҚ аумағында, Майқайың кеніші шахтасының жанында тазарту кеңістігіне 4 жолаушысы бар автобус құлады.

Сол күні ТЖД құтқарушылары қайтыс болған екі адамның денесін тауып, жер бетіне көтерді.

Зардап шеккен екі адамды және автобустың орналасқан жерін анықтау үшін «Алтыналмас АК» АҚ (Балқаш қаласы) мамандары мен ТЖД құтқарушылары пайда болған құлауды геосканизациялау бойынша жұмыс жүргізді. 5 метр тереңдікте (жалпы тереңдігі шамамен 100 м) жер астындағы сканерлеу нәтижелері бойынша автобустың ықтимал орналасқан жері анықталды.

Әрі қарай іздестіру-құтқару жұмыстарын жүргізу үшін жедел штаб мамандандырылған техниканың сәтсіздігіне түсу үшін траншея қазу туралы шешім қабылдады.

Коллондық жолды кеңейту және техниканың өтуі үшін шекті рұқсат етілген аппарель-алаңды жайластыру бойынша жұмыстар жүргізілді.

Іздеу жұмысына барлығы 145 адам, 53 бірлік техника, кинологиялық есептеулер және ұшқышсыз ұшу аппараттары жұмылдырылды.