BBC News-тің айтуынша, осыдан он жыл бұрын электр көліктерін шығаруды ойлаған Apple енді барлық зерттеу-конструкторлық жұмыстарын тоқтатқан. Aikyn.kz бұл шешімнің артында қандай себептер тұрғанын түсіндіреді.
Apple-дің электр көліктерін шығару жобасы бойынша 2 000-ға жуық инженерлер жұмыс істеген. Бірақ бұл мәліметтерді компания ешқашан жария түрде мойындаған емес.
Bloomberg News хабарлағандай, жобаның көптеген қызметкерлері енді Apple-дің жасанды интеллект (ЖИ) бөліміне ауысады. Ал BBC-дің сұрауына Apple жауап бермеген.
Apple-дің автомобиль командасы Титан жобасының бөлігі ретінде «Арнайы жобалар тобы» ретінде белгілі болды. Компания ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға миллиардтаған доллар жұмсап, бастапқыда рулі мен басқыштары жоқ толық автономды көлік жасаумен айналысады деген қауесет тараған. Соңғы кезде командаға көлікті шығаруға әлі бірнеше жыл бар деп болжанып келді.
«Бұл ақылды және құпталатын шешім. Нарықта электромобильдерге сұраныс көп емес және барлық қызмет жасанды интеллектке бағытталған», – дейді Silicon Valley Constellation Research консалтингтік компаниясының негізін қалаушы және бас атқарушы директоры Рэй Ванг BBC-ге берген сұхбатында.
Apple болса iPhone және компьютерлерден басқа опцияларды, соның ішінде жақында шыққан Vision Pro виртуалды шындық гарнитурасын жетілдіруге көңіл бөлуде. Counterpoint зерттеу фирмасы көлік жасау жобасынан бас тарту шешімі тұтынушылық электроникадағы жасанды интеллект нарығының күрт өсуіне байланысты қабылданғанын атап өтті.
«Қазір генеративті ЖИ орнатылған смартфондар 2024 жылы 100 миллион бірліктен асады деп болжануда», – дейді компанияның аға сарапшысы Иван Лам. Counterpoint бұл көрсеткіш 2027 жылға қарай 500 миллионнан асуы мүмкін деп болжайды.
Соңғы айда электрлі көліктерге сұраныс бәсеңдеді, өйткені несиелік шығындар жоғары болып қалуда. Бұл нарықтағы бәсекені жандандырады, өйткені негізгі ойыншылар тұтынушылар үшін күресетін болады.
Соңғы айларда АҚШ-тың автомобиль өнеркәсібінің алпауыттары Ford және General Motors электромобиль өндірісін кеңейту жоспарларын кейінге шегерді.
Мультимиллиардер Илон Маск басқаратын компания BYD сияқты қытайлық бәсекелестердің жойқын бәсекесіне тап болды. Салдарынан Еуропа мен Қытайды қоса алғанда, әлемдегі негізгі нарықтардағы бағалар төмендеді.
Маск мырза бұрын Twitter деп аталатын X әлеуметтік желісінде Apple компаниясының электр көлігін жасау жобасынан бас тартуы туралы хабарламаға «сәлем» және «темекі шегу» эмодзиімен жауап берді.