Антимонополиялық органдардың басым назар салғанына қарамастан технологиялық концерндер үлкен қарқынмен алға шығып келеді.
Apple, Google, Amazon және Microsoft ең қымбат брендтер қатарында көш бастап келеді. Apple брендінің құны 9 пайызға артып, 234 миллиард долларға жетті, Google екінші орында. Аталған брендтің құны 8 пайызға артып, 167,6 миллиард долларды құрады деп жазады Interbrand маркетингтік зерттеу компаниясы.
Amazon-да сатушылар бренд бағасының бірден 24 пайызға өсіп, 125,3 миллиард долларға құрағанын атап өтті. Нәтижесінде, осы электрондық коммерциялық компания және Alexa дауыстық көмекші провайдері Microsoft-пен аралықты кеңейтті, оның Interbrand бренді қазір 109 миллиард долларды құрайды.
Қатарынан бірнеше жыл рейтингте бірінші орыннан түспей келе жатқан Coca-Cola компаниясы енді төрт пайызды жоғалтып, бесінші позициядан бір-ақ шықты. Нәтижесінде Facebook 9 орыннан 14 орынға түсті.