Bek Air басшысы құлаған ұшақ ұшқыштарының диалогы туралы мәлімдеме жасады

Ол бұған дейін вице-премьер Роман Скляр айтқан ұшақтың мұздану нұсқасымен келіседі.

Bek Air басшысы құлаған ұшақ ұшқыштарының диалогы туралы мәлімдеме жасады

Bek Air әуекомпаниясының басшысы Нұрлан Жұмасұлтанов 31 арнаның эфирінде Алматы түбінде апатқа ұшыраған ұшақ ұшқыштарының диалогы туралы айтты. Ұшудан кейін ұшақ әр жаққа лақтыра бастады. Командир " Не боп кетті?", екінші ұшқыш: "Тұрақтандырғыш, тоқта"деп жауап берді. Мұнда ұшақ шешім қабылдау жылдамдығы, яғни шешім қабылдануға, тежеуге немесе ұшуды жалғастыруға тиіс жылдамдық деп аталатын жылдамдықтан асып кеткенін мойындау керек. Ұшақ әуеде болды. Екінші ұшқыш қозғалтқыштардың жұмыс режимін азайтқан кезде бір қателік жіберді", - деп түсіндірді Нұрлан Жұмасұлтанов.

Ол бұған дейін вице-премьер Роман Скляр айтқан ұшақтың мұздану нұсқасымен келісетінін айтты.

"Шешімді, ұшақты мұздануға қарсы өңдеу немесе өңдемеу, ұшақ бетінің жай-күйіне қарай командир қабылдайды. Бұл жағдайда қанат пен тұрақтандырғыш. Егер командир қанатты өңдемесе, онда оның бұл әрекетіне негіз болды. Бұл жерде командир шешім қабылдайды және ол бұл шешімдерді қабылдауда тәуелсіз. Оған ешкім беруге құқығы жоқ", - деді Нұрлан Жұмасұлтанов.

Оның айтуынша, әуежайда осы қызметті алатын барлық компаниялар қызметтің өзі үшін, сұйықтық үшін, сондай-ақ қызмет көрсету сапасын бақылау үшін төлейді.

"Fokker 100 ұшағы үшін қызмет құны 250-300 мың теңге. Литр-2000-3000 теңге. Компания бұл мәселелерде үнемдемейді, өйткені бұл шығындар ұшу сағатының құнына кіреді. Ұшақты пайдалану бағасы қыста өседі, өйткені өңдеу, жылыту және тағы басқа қызметтер үшін төлеу қажет", - деді ол.

Премьер-Министрдің орынбасары Роман Скляр бұған дейін Алматы маңындағы әуе апатының негізгі нұсқасы әуе кемесінің мұздануы екенін хабарлады. Оның айтуынша, ұшар алдында Bek Air ұшағы арнайы мұздануға қарсы сұйықтықпен жартылай - тек тұрақтандырғышты өңделген. Қанаттар өңделмеген.

Бұған дейін қазақстандық авиацияның ардагері Дмитрий Душимов ұшақтың қанаттарын өңдемеу шешімінің артында әуе компаниясының салғырттығы мен ақшасын үнемдеуі тұр деген болжам айтқан.

"Егер қанаттарды мұздануға қарсы сұйықтықпен өңдемесе, бұл өз-өзіне деген сенімділік те, салғырттық та, ақша үнемдеу де болуы мүмкін. Әуе компаниясының салғырттығы, олардың барлығын үнемдеу керек еген идеологиясы бар. Барлығы ақшаға тіреледі", - деді авиация сарапшысы.