Жұмыссыздық жыры
Пойызда келе жатырмыз. Жа­нымдағы кішкентай қыз бойжет­кен­де кім болатынын қызыға баян­дауда. Өзінің би үйірмесіне барғысы келетінін, бірақ анасы гимнастикаға жаздырғанына шағымданды. Болашақта 6 жерде жұмыс істейтінін айтқанда таңғалдым. Неге дегенімде, «әкемнің сатушы болғанын, анамның оған ұрысқа­нын қаламаймын» деді. Еріксіз терезеге қарап ойланып қалдық.
Темекі мәселесі талқыланды
Афина - Еуропадағы ең көп темекі тартатын қала
Түнердің неге, тұтынушы?
Тұтынушыларды қорғау – халықты қорғау деген сөз. Өйткені тірі адам тұтынбай тұра алмайды. Алайда Қазақстанда тұтынушыларды қорғау саласы тоқырауда. Мәселен, кезінде осы секторда белсенді әрекет етіп, азды-көпті бедел-ажар жиған отандық 172 қоғамдық бірлестіктің бүгінде тек 55-і ғана қалыпты.
Көлсайға кімнің көзі түсті?
Алматы облысында табиғаты тамаша Көлсай, Қайыңды көлдерін білмейтін адам жоқ шығар?! Ерекше табиғатты қорғау мақсатымен 2007 жылы 7 ақпандағы Үкіметтің №88 қаулысымен «Көлсай көлдері» мемлекеттік ұлттық табиғи паркі құрылған. Ұлттық парк құрылғалы Көлсай мен Қайыңдының сағасындағы Саты ауылының тіршілігі жанданып сала берді. 161 045 гектар аумақты алып жатқан паркте ауыл халқының басым бөлігі еңбек етеді. Аң-құс көбейген. 16 қар барысы мекендейтіні анық болғалы парктің дәрежесі де өскен. Келетін турист көп. 2017 жылы – 35 мың, өткен жылы 41 мың демалушы келіпті. Биыл сенбі, жексенбі күндері Саты ауылында қонақ үй табу мұң, туристің қарасы тіпті көп. Биыл көрсеткіш шамамен 1,5 есеге артуы мүмкін. Себеп – былтыр Көлсай көлдеріне асфальт жол салынған. Демалушы көбейген соң Саты тұрғындары толықтай туристерге қызмет көрсетуге көшкен. Жаңадан қонақ үйлер салынып, сырттан инвестиция келе бастаған. Табиғаты тамаша өңірде туристік бизнестің қарқыны артқан. Бір сөзбен айтқанда табыс бар. Алайда Көлсайдың оның ішінде «Көлсай көлдері» МҰТП-ның аты жақсы болғаны біреулерге ұнамайтын сияқты. Соңғы кезде ұлттық парк маңынан «қоқыс» іздеп, ақпараттық шабуыл жасаушылар пайда бола бастады.
«Еңбек» бар – күрек жоқ
Қазір бюджеттен қыруар қаржы бөлініп, жұмыссыздықты жою, яғни тұрғындарға жұмыс тауып беру, кәсіпкерлікке тарту үшін түрлі бағдарламалар қолға алынған. Әрине, жақсы іс! Бірақ «Жұмыспен қамтудың жол картасы – 2020», «Нәтижелі жұмыспен қамту және жаппай кәсіпкерлікті дамыту» бағдарламалары арқылы бөлінген қаржыға арнайы курстарда оқығандардың көбісі әлі күнге екі қолға бір күрек таба алмай жүр.
Әл-ауқаты халықтың жақсарар күн жақын ба?
Елімізде табысы аз, көпбалалы, әлеуметтік ахуалы төмен және басқа да санаттағы азаматтарды қолдау үшін бағдарламалар түзіліп, ауқымды жұмыстар жүргізіліп жатыр. Баспана мәселесі де бүгінгі күні «күйіп» тұр.
Қанат Әлмағамбетов: Әйелдерге арналған жеке вагон болмайды
Ел аумағында әйелдерге арналған жеке вагондар болмайды.
Әдейі ажырасу: масылдық па, мұқтаждық па?
Тағдырдан теперіш көріп, тұрмыстық зорлық-зомбылықтың кесірінен емес, әлеуметтік көмек үшін әдейі ажырасатындардың саны көбейді.
Қызым, қасыңдағы адамдар қандай?
Таңдау құқығы бар дүниенің бәрі жақсы. Қолайың мен ыңғайыңа қарап, талғауға рұқсат. Соның ішінде, билет аларда жынысына қарай орын алуға мүмкіндік туса, тіпті құба-құп. Мейлі пойыз не автобус болсын, мінерде көршіңнің ер не әйел екенін алдын ала білген дұрыс. Мұндай ұсыныс бірлі-екілі көтеріліп, жазылып жүр. Қазіргі Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі былтыр мұндай бастаманы көтерген еді. Әйтсе де, сол ұсыныс аяқсыз қалды. Зорлық-зомбылықты азайту үшін ғана емес, жолаушының қолайы үшін қызметтің осы түрі қосылса неткен ғажап болар еді?! Әрі ата-ана баласы үшін «қызым, қасыңдағы адамдар қандай?» деп уайымдаудың да қажеті болмайды.
Жеңіл рельстің ауыр проблемасы
«Жеңіл рельсті көлік (LRT) 2020 жылы аяқталады. Шағын айналма жол жобасы да сонда бітеді. Қысқасы ағайын, жолдарымыз жақсарады»  деп сөз берді 2019 жылғы 20 ақпандағы халыққа есеп беру кездесуінде елорданың сол кездегі әкімі Б.Сұлтанов. Артынша, сәуір айында жеңіл рельсті желі құрылысы тоқтап қалғаны мәлім болды. Қымбат LRT жобасының ендігі тағдыры кеше Үкімет отырысында қаралды.
Беттер: 1 2 3 4 5 Келесі