Президент жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі биыл наурыз айында қазақстандықтардың қоғамдық көңіл күйін талдау мақсатында әлеуметтік зерттеу жүргізді. Сауалнама нәтижелері бойынша сұралғандардың 70 пайыздан астамы Президент Қасым-Жомарт Тоқаевтың қызметіне оң қарайтыны анықталды. Бұл ретте 67,4% респонденттің Тоқаевқа соңғы сайланғаннан кейін көзқарасы жақсарды.
Респонденттердің көпшілігінің (42,1%) пікірінше, Президент, ең алдымен, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қамтамасыз етуге назар аударуы керек. Бұл елдегі соңғы қаңтар оқиғаларына байланысты болуы мүмкін. Бұл ретте біздің отандастарымыздың аз ғана санын (41,4%) жалақы, зейнетақы және жәрдемақы деңгейін көтеру мәселесі толғандырады.Азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін респонденттердің 35,3%-ы дауыс береді. Халықаралық байланыстарды нығайту 32,5% сұралғанды алаңдатады. Сауалнамаға қатысқандардың төрттен бір бөлігі (26,3%) Президенттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске көбірек көңіл бөлгенін қалайды. Сауалнамаға қатысушылардың жартысынан астамы (56,7%) Президент қызметінің негізінде қауіпсіздік, әлеуметтік әділеттілік (35,9%), тұрақты экономикалық даму, әрбір отбасының амандығы, қоғамдағы достық пен келісім (26-28%) мәселелері болуы тиіс деп есептейді. Респонденттердің көпшілігі (71,3%) оптимистік көңіл-күйде және алдағы екі жылда өзгерістер болатынына сеніммен қарайды. Бұл ретте респонденттердің жартысынан көбі (51%) Қазақстандағы өмірді жақсартуға деген өз үміттерін тікелей Президентпен байланыстырады. Сауалнамаға қатысқандардың 20,5%-ы Үкіметке, ал 15%-ы жергілікті атқарушы органдарға үміт артады, Парламенттің (Сенат, Мәжіліс) сенімі – 14,1%. Олар үшін ең маңызды құндылықты таңдағанда, респонденттердің көпшілігі бірінші орынға қауіпсіздікті қойды (60,2%). Сауалнамаға қатысушылардың 34,3%-ы үшін бұл - тәуелсіздік. Респонденттердің төрттен бір бөлігінен астамы үшін (27,2%) мемлекет тарапынан көмек ең жоғары құндылық болып саналады. Әділдікке 23,1%, бостандыққа – 22,5%, тәртіпке – 19,6% респондент дауыс берді. Әлеуметтік зерттеу 2022 жылдың 15-24 наурызы аралығында жүргізілді. Іріктелгені – 1863 респондент, 18-50 жас аралығындағы Қазақстан тұрғындары, интернет пайдаланушылары. Сауалнама Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қаласы мен 14 облыста жүргізілді.