Президент Жолдауда «Қазақстан темір жолы» компаниясын толыққанды транзиттік-логистикалық корпорация ретінде қайта құруға тапсырма берді. Сондай-ақ жергілікті жолдардың желісі дамытылады, сапасы артады. 2025 жылға дейін жергілікті жолдардың кемінде 95 пайызы жақсарады.
Бұл ретте еліміздің транзиттік қуатын арттыру міндеті тұр. Қазақстан қазіргі геосаяси жағдайда Азия-Еуропа арасындағы аса маңызды құрлықтық дәлізге айналуда. Бұл бірінші кезекте қазақстандық тауарларға жаңа халықаралық нарықтарды ашу үшін қажет.
Қынжылтатыны сол, санкция салдарынан дәстүрлі бағыттар дағдарып, тасымал тізбектері үзіліп жатыр. Олар үшін баламалы жолдарды дамыту стратегиялық маңызға ие болып отыр. Сондықтан ҚТЖ тек теміржол саласымен ғана шектеле алмайды. Ол енді өз жұмысын қайта құрып, халықаралық дәліздерді дамытуға бағдарлануы керек. Қазақстан экономикасы экспортымыз артса ғана өркендейді. Бұл үшін осы жолда туындап жатқан кедергі, шектеулерді жою бағытында қарқынды, ұтымды жұмыс жүргізілетін болады.
Бұл жерде Ресей де Қазақстан арқылы транзитке, тауар тасуға қызығушылық білдіріп отыр. Еселеп артатын тасымал ауқымын еңсеру үшін теміржолдарымыз, трассалар, су жолдары сақадай сай болуы тиіс. Бұл жерде әсіресе Каспий арқылы өтетін халықаралық дәлізді дамыту, кеме-танкерлер алу мәселесі күн тәртібінде тұр. Бұл бағытта жұмыс жүргізіп, салаларды трансформациялап жатырмыз.
Қайырбек ӨСКЕНБАЕВ,
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрі