"Ақпараттық технологиялар дамыған заманда жылдам оқу – балаға қысқа мерзімде көбірек ақпарат алып қана қоймай, оны тереңірек сіңіруге мүмкіндік беретін пайдалы дағды. Жылдам оқу – арнайы әдістерді қолдана отырып, оқығанның мәнін тез түсіну қабілеті. Ересек адамның оқу жылдамдығы минутына 200 сөз болса, жылдам оқу оны минутына 600 сөзге дейін арттыруы мүмкін. Балаларға келетін болсақ, бастауыш мектептің соңына қарай озат оқушы минутына 100-130 сөз, үздік оқушы минутына 90-99 сөз, С сынып оқушысы 80-90 сөз оқуы керек. Қазіргі кезде бастауыш сынып оқушылары баланың темпераментіне, көңіл күйіне, берілген жұмысқа деген қызығушылығына сүйене отырып, оқушылардың оқу жылдамдығын өлшеуді болдырмайды. Бастауыш сынып мұғалімінің міндеті – балаға оқығанын түсінуге, талдауға және қайта жаңғыртуға үйрету", – дейді Елена Десерт.
Мұғалімнің пайымынша, бұл дағдының оқу жылдамдығынан басқа:
есте сақтау қабілетін дамытады;
зейінді шоғырландыру қабілетін жақсартады;
үй тапсырмасын орындау уақыты қысқарады;
баланың ойлауын оның барлық түрлері мен формаларында дамытады;
қиялды, дикцияны және артикуляцияны, шоғырлану мен табандылықты жақсартады;
сабақтағы алаңдаушылықты азайтуға көмектеседі.
"Жылдам оқуды үйрену кезінде бала тек мектепте ғана емес, университетте оқып, мансап құру кезінде де қажет болатын үлкен көлемдегі ақпаратты өңдеуге дайын болады. Мектептегі үлгерім баланың оқу жылдамдығына тікелей байланысты. Нашар оқитын бала оқу материалын меңгеруде сыныптан үнемі артта қалатын С сынып оқушыларының тікелей үміткері», – дейді мұғалім.
Елена Десерттің айтуынша, ментальді арифметика мен жылдам оқуды жаттықтыру балаға санауды және оқуды тез үйренуге пайдасын тигізеді. Бірақ бұл әдістерден керемет күтуге болмайды. Бар күш-жігерді баланың жан-жақты дамуына бағыттаған дұрыс. Сонымен бірге нәтижеге жетуге асықпаңыз.