Әр адам өзін үздіксіз жетілдіріп, жаңа кәсіптерді игеріп, үнемі заман ағымына бейімделу арқылы ғана бәсекелестік қабілетін арттыра алады. Білім мен технология, жоғары еңбек өнімділігі ел дамуының басты қозғаушы күші болуға тиіс», – деп атап өткен болатын.
Осыған орай, жаңа ғасыр қоғамын қайта құру жағдайында Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті білім беру саласындағы басты міндеттің бірі – ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, жас ұрпаққа білім мен тәрбие беру ісін дамыту және жетілдіруді басты мақсат етіп келеді. Соған байланысты Халықаралық инженерлік-техникалық университетінде көптеген іс-шара іске асырылуда. Соның бірі – «Инженерлік білім беру сапасын арттыру жағдайында оқытудың үлгілері мен әдістері» атты оқу-әдістемелік конференция өз мәресіне жетті.
Бұл шараның аясында жоғары білім беру әдістемесі, білім беру қызметі сапасын бұдан әрі жақсарту, жаңа IT пәндерін енгізу, бизнес процестерді цифрландыру мәселесі және т.б. жөнінде конференцияға қатысушылардың баяндамасы тыңдалды. Конференцияны алғаш құттықтау сөзімен ашқан Халықаралық инженерлік-технологиялық университетінің ректоры Гүлнәр Сәрсенбекова: «Білім сапасын арттыруды мақсат ететін, дәстүрлі жылда өтетін оқу-әдістемелік конференцияда инженерлік білім беру сапасын арттыру бойынша «Блокгчейн технологиялары», «Цифрлық валюта», «Жасанды интеллект» пәндерін оқытудың үлгілері мен әдістері талқыға салынады. Бұл тек университеттің ғана емес, отандық инженерлік саланың дамуына оң ықпал әкелуге мүмкіндік беретін алаң. Ғалымдар, тәжірибелі оқытушылар мен жұмыс берушілер өз зерттеулері мен тәжірибесіне сүйене отырып, саладағы тың жаңалықтарды көпшілікке хабардар ететініне күмәнім жоқ. Әлбетте, мұндай басқосулар сапалы маман дайындауға жол ашады деп сенемін», – деді.
Конференция барысында әртүрлі бағытта маңызды да өзекті, жаңа тақырыптар қамтылып, қызықты һәм тың тұжырымдар айтылды. Баяндамашылардың өз тақырыбы бойынша берген ақпараты инженерлік білім беру саласынан бірталай мағлұмат беріп, соңы пікірталасқа ұласты. Атап айтқанда, жаңа халықаралық бағдарламаларды оқу процесіне енгізу тұрғысында оқу жүйесіне білімді бағалау бойынша халықаралық әдісті енгізу қолға алынғаны және халықаралық бағдарламаларды тәжірибеге ұластыру жөніндегі нәтижемен бөлісті. Бір сөзбен айтқанда, әлемнің озық оқу орындарымен қарым-қатынас орнатудың арқасында тәжірибе алмасу жағын дамытуды арттыру керегі айтылды. Ал Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті ректорының академиялық мәселелер және өндірістік тәжірибе жөніндегі проректоры Ақпанбетов Дархан Берікұлы оқу бағдарламасының бәсекеге қабілеттілігі мен инженерлік білім беру сапасын арттырудың тиімділігі жөнінде маңызды ақпараттарды ортаға салып, бұл бағдар бойынша алдағы уақытта атқарылатын жұмыстың жаңа бағыттарын атап өтті. Жасанды интеллекті, «шығармашылық жоба» пәнін енгізу, блокчейн технологиясының инновациялық мүмкіндігі, білім сапасын сандық технология көмегімен көтеру жайы да сөз болды. Нәтижесінде, инженерлік-технологиялық мамандарды даярлау бағытындағы өзекті жаңалықтар сараланып, арнайы қаулы қабылданды.
Білім беру бағдарламасы жыл сайын серіктес жұмыс берушілермен бірге жасалады. Дәріс оқу, тәжірибелік-зертханалық жұмыс жүргізу, диплом және магистрлік диссертация жұмысына жетекшілік ету, сондай-ақ қорытынды аттестация жөніндегі комиссия құрамына енгізу үрдісін күшейтілу қарастырылған. Яғни, бизнес өкілдері және жұмыс берушілермен «Блокгчейн технологиялары», «Цифрлық валюта» пәндері бойынша оқу жоспары келісіліп, оған блокгчейн технологияларымен жұмыс істей алатын тәжірибесі бар қызметкерлерді тарту көзделді. Тіпті, шарада сөз алған «Ұлттық банктің ұлттық төлем корпорациясы» АҚ Ақпараттық қауіпсіздік басқармасының бас қызметкері Ұ.Тұнлықбаев «Цифрлық валюта» пәндері бойынша дәріс беруге дайын екенін жеткізді.
Ең бастысы, студент пен жұмыс беруші арасында тығыз байланыс орнату үшін оффлайн, онлайн дәріс оқу форматы мен кәсіпорындарда тәжірибе алмасу жұмысын ұйымдастыру да назардан тыс қалмады. Университет 2024-2025 оқу жылына қабылданатын студенттер үшін жаңартылған білім беру бағдарламасына «Жасанды интеллект» пәнін енгізуді жоспарлап отыр. Бұдан бөлек, шет тілін оқыту үдерісінде лингвистикалық коучинг тәсілін зерделеу және қолдану, жаңа оқу жылында «Шығармашылық жоба» пәнін оқыту моделін таңдау ретінде пайдалану, кафедралар осы пәнді оқу процесіне енгізу үшін өздерінің ұқсас үлгілерін әзірлеуде.
Сапалы білім – жарқын болашақ кепілі. Бұл тұрғыда Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті оқытушылардың тәжірибесін ескеріп, жаппай ашық онлайн курстардың тізімін әзірледі. Яғни, курс материалдары қолданысқа енгізуге дайын болса, сапалы білім беру мазмұнын құру үшін қажетті бағдарламалық және заманауи техникалық құралдармен толыққанды жабдықтау аяқталуға жақын. Әрине, бұл ғылыми зерттеулердің нәтижелерін университеттің оқу процесіне белсенді түрде енгізуге, бизнес-процестерді цифрландыру арқылы жазғы сынақ сессиясын жаңа форматта өткізуге септігін тигізбек. Ал жоғары білім мен ғылым саласын ұштастырып, шәкірттерге терең әрі сапалы білім беруді мақсат еткен көшбасшы оқу орны инженер маманын дайындау ісінде жаңа деңгейге көтерілді.
Айжұлдыз МЕРЕЙҚЫЗЫ