Кері байланыс орнату барысында өткен жылдың күзінде іске қосылған Call-орталық ерекше рөл атқаруда. Сонымен қатар, біз Whatsapp-чаттарын және Telegram-арналарын тиімді қолданамыз.
Министрліктің Telegram-дағы @edu_news_qz арнасы бүгінгі күні 200 000 жуық аудиторияға ие, сондай-ақ «Бала қорғау» @bala_qorgau арнасы кері байланысты қамтамасыз етуде.
Мектеп директорларымен, әдістемелік кабинет, аудандық және қалалық білім беру бөлімдерінің, білім басқармаларының басшыларымен, ЖОО проректорларымен және ректорларымен, ғылыми ұйым басшыларымен жеке чаттарымыз бар.
Сондай-ақ, менің тапсырмам бойынша өңірлердегі білім басқармаларының, білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаментінің және ЖОО басшылары әлеуметтік желілерде парақшаларын ашып, белсенділік танытуда.
Мұндай жұмыс форматы туындаған сұрақтарға дереу жауап, түсініктемелер беруге, қажетті ақпаратты тез арада алуға және жеткізуге мүмкіндік береді.
Оқушылардың қашықтан оқыту форматына көшуіне байланысты call-орталығының жаңа 1450 қысқа нөмірін іске қостық. Жедел желіге көптеген сұрақтар келіп түседі. Бұған өткен аптада түскі үзіліс уақытында орынбасарларыммен бірге өзім «оператор қатарында жұмыс істеп», көз жеткіздім.
Сұрақтардың басым бөлігі қашықтан оқытуға, жалақының қалай төленетініне қатысты болды.
Біз Call-орталығына түскен қоңырауларға мамандармен бірге бірінші басшылардың да жауап беруі тәжірибесін одан әрі жалғастыруды жоспарлап отырмыз.
Бізге жалпы білім беру және ғылым жүйесі жұмысының тиімділігін үнемі арттырып отыру үшін әрдайым байланыста болу, ұсыныстар мен пікірлерді, тілектер мен ескертулерді естіп-біліп отыру — өте маңызды", – – деп жазды ол өз парақшасында.