Кеше Нұр-Сұлтан қаласында «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры Михаэль Кортюм БАҚ өкілдеріне теміржол арқылы жолаушы тасымалын дамыту жөнінде брифинг өткізді. Айта кетейік, Германиядан арнайы шақырылған М.Кортюм осыдан бір ай бұрын «Жолаушылар тасымалы» компаниясын басқаруға тағайындалған. Сол уақытта оның теміржол саласында, әсіресе, жолаушылар тасымалы ісінде үлкен тәжірибесі бары, сондай-ақ клиентке сапалы қызмет көрсету жөнінен көптеген игі бастамаға мұрындық болғаны айтылды. Айтса айтқандай, Михаэль мырзаның бұл істе тәжірибелі маман екені брифингтегі сөзінен байқалды.
Неміс маман қызметке кірісе сала Нұр-Сұлтан – Алматы және Нұр-Сұлтан – Павлодар бағытында пойызбен жолаушы ретінде жүріп көріпті. Компания басшысының сөзіне сенсек, екі бағытта да теміржол арқылы сапарға шыққан ол «тальго» пойызына да, қарапайым пойыздарға да мінген. «Тальгоның вагондары туралы әсерім, әрине, жағымды. Дегенмен қарапайым пойыздармен де жүрдім, олар да уақытында жеткізді, вагондары таза болды. Жол бойы жолаушылармен әңгімелестім», – деді М.Кортюм.
Әлбетте, Михаэль мырзаны сіз бен біз мініп жүрген өте ескі вагонға мінгізбегені анық. Жолсерігі де жоғары сапада қызмет көрсетті деп ойлаймыз. Дегенмен кәсіби маман саладағы негізгі мәселені біліп, сезіп отырғанға ұқсайды. Компания басшысы брифингте «Жолаушылар тасымалы» АҚ-ның алдына екі негізгі міндет қойып отырғанын жеткізді. М.Кортюм өз сөзінде мұны «жылдам жеңіс» және «ұзақмерзімді стратегиялық жоспар» деп атады.
Әуелгі «жылдам жеңіс» бұл – вагондардағы тазалық, тозып кеткен төсек-орын жабдығын ауыстыру. Сондай-ақ вагондарды күрделі жөндеуден өткізу ісін алдағы үш ай ішінде шешу мәселесі. «Мен бұл тұрғыда шағым көп екеніне көзім жетті. Біз қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін жаңа жеткізушілермен жұмысты бастаймыз, яғни бәсекелестік керек. Сонымен қатар жолаушыларды ақпараттандыру ісін жеделдетуді жыл аяғына дейін 100% шешеміз. Екіншіден, вагондардың техникалық тозуы мәселесі күрделі, жөндеу цехтарын аралап, мүмкіндігін қарастырдық. Одан бөлек, жаңа вагондар сатып аламыз. Алғашқы вагондар келесі апта келеді, журналистерді шақырып көрсетеміз»,– деді бас директор.
Иә, жаңа басшы айтқан жыл аяғына дейін шешілуі тиіс «жылдам жеңіс» –осы. Ал компанияның «ұзақмерзімді стратегиялық жоспарына» еліміздің вагон паркін жаңарту, теміржол арқылы жолаушы тасымалы ісінің әлеуетін анықтау. Сөз жоқ, республикамыздағы ішкі-сыртқы қатынасты реттеуші құрал ретінде пойыздардың мүмкіндігі жоғары. «Жолаушылар тасымалы» АҚ 118 бағытта қызмет етеді, бұл ішкі нарықтың 80% көлемі. 2018 жылы 10 ай ішінде теміржол арқылы 13 миллионнан артық жолаушы тасымалданыпты. «Қазақстанда вагондардың пайдалану мерзімі 30-40 жылдан асып кеткен. Оларды жаңартып, вагон санын көбейтсек, жолаушы тасымалдау көрсеткішін әлі де көбейтуге болады», – деді М.Кортюм.
Компания бас директорының айтуынша, алдағы уақытта вагондарды көмірсіз жылыту мәселесі ойластырылып жатыр. Дегенмен көмірдің орнын электр энергиясы баса ма, әлде дизель отыны бола ма, ол жағы болашақтың еншісіндегі шаруа. Сөз соңында, «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры М.Кортюм алдағы уақытта да Германияның Deutsche Bahn теміржол компаниясының өкілдерімен тығыз жұмыс жасап, кадр алмастыру тәжірибесін де қолға алатындарын айтты.