«AMANAT» партиясы жанындағы Көлік және логистика комитетінің отырысында қоғамдық көлікті дамыту, халықаралық жүк тасымалындағы көптеген мәселе талқыланды. Жиында «Қазақстан автомобиль конвенті» заңды тұлғалар қауымдастығының президенті Марат Берқалиев жолаушылар тасымалдаушылардың кірісі туралы мән-жайларды айтты. Оның айтуынша, кей өңірлер қоғамдық көліктерді жаңартуды қажет етеді. Әйткенмен, автобус сатып алу инфляцияға қатысты қатты қымбаттаған.
«2015 жылдан бері АҚШ доллары қатты қымбаттады. Ол кезде 185 теңге болатын. Біз 2015 жылғы кіріс пен табыс көрсеткішінде қалып қойдық. Белгіленген тарифтер 5 жылдан 10 жылға дейін өзгермейді. Демек, 2015 жылы болған девальвация есептелмеді. Ол кезде біз автобустарды 18,5 млн теңгеге сатып алсақ, қазір олардың бағасы 47 млн теңгеге қымбаттап кетті. Кейіннен автобөлшектер де қымбаттады. Бізде ешбір бөлшек өндірілмейді. Тек аккумулятор ғана шығарылады. Тарифтер де сол күйі сақталды. Сәйкесінше, кіріс те солай қалып отыр», – деді Берқалиев.
Сондай-ақ «AMANAT» партиясы жанындағы Көлік және логистика комитетінің отырысында Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі Алмаз Ыдырысов қоғамдық көлік қызметіндегі кадр тапшылығын мәселесін сөз етті.
«Биылдан бастап автобустарды алғашқы жарнасыз 7 жылға алу бойынша жаңа лизингтік бағдарлама қолданылды. Оған 30 млрд теңге қаражат бөлу қарастырылған. Сондай-ақ D санаты бойынша куәлік алуды жеңілдету мәселесі қаралды. Атап айтқанда, жас бойынша талап 25-тен 23 жасқа дейін төмендетіледі. Еңбек өтілі 5 жылдан 3 жылға қысқартылады. D1 санаты бойынша 3 жылдан 1 жылға дейін қысқартылады. Бұл мәселені ішкі істер органдарының өкілдері ұзақ уақыт талқылады. Соңғы жиында вице-премьер бұл бастаманы қолдады», – деді ол.
Сонымен қатар Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің өкілдері нормативтік тұрғыда автобус жүргізушілерінің жалақысына қосымша төлем жүргізуді қарастырып жатқанын жеткізді. Жүргізушілердің санаты мен біліктілігіне байланысты еңбекақыларына 35 пайыз қосу жоспарланған.