Экономист Бауыржан Ысқақов: «Қоғамда кең жайылған індет жемқорлықты жоқ дей алмаймыз. LRT құрылысы кезіндегі өзіндік құнының жоғары болуына, заявка (тапсырыс – ред.) жазылған кезде бағаны тым жоғары қойған. Техникалық-экономикалық негізге сүйенбей бағаны тым қымбат қойған. Және несие проценті де жоғары болған», – дейді.Айта кетейік, Ханчжоу көпірінің құрылысы 2003 жылы басталып, 2007 жылы аяқталып, бір жылдан кейін пайдалануға берілген. Нұр-Сұлтандағы LRT құрылысы 2011 жылы басталып, 2020 жылдың маусым айының аяғында аяқталуы тиіс еді. Өткен жылы Қасым-Жомарт Тоқаев жобаның өтелуіне сенбейтінін айтқан. Сондықтан билік станцияларды, пойыздарды қысқарту туралы шешім қабылдады. LRT құрылысына қатысты тергеу де әлі аяқталған жоқ. https://youtu.be/plasWpfd5bk
«Жемқорлықтың символы – LRT-ға екі есе көп қаржы жұмсалған» – экономист
221
оқылды
оқылды