Әдетте дизайнердің жаңадан киген шұлығының башпай тұсы жыртыла береді екен. Содан күндердің бір күні "Осыны неге қалыпты жағдайға, сәнге айналдырмасқа?" деген идея туындайды.
"Әйтпесе бір ғана жыртыққа бола, тозып үлгермеген дүниені қоқысқа лақтыруыма тура келетін. Жапонияда да басқа елдердегідей аяғыңдағы шұлық жыртық болса, мәдениетсіздіктің я кедейліктің белгісі саналады. Бір жерге қонаққа барғанда аяқкиіміңді шешесің. Шұлығың жыртық болса, жерге кіріп кете жаздайсың. Өзіммен бірге бірнеше шұлық ала жүретінмін. Сосын бірде шұлығымның бас жағын әдейілеп жырттым да, әдемілеп тігіп қойдым. Сөйтіп, концепция сәнді де мәнді болып шыға келді. Концепцияның трендке айналуына да креативтілігінен гөрі экологиялық тиімділігі ықпал етіп жатқан тәрізді", – дейді дизайнер.