Starbucks кофехана желісін дамытудың жаңа жоспарымен компанияның жаңа бас директоры таныстырды. Бас директор жұмысқа ұшақпен барады, үйінен офиске дейінгі ара қашықтық 1600 шақырым.
Бас директор жұмысқа ұшақпен ғана барады
Бас директор жұмысқа ұшақпен барады. Фото thetimes.com сайтынан алынды
4,658
оқылды

Aikyn.kz жаңа тағайындалған Starbucks желісінің бас директорының жоспары туралы Quartz сайтында жарияланған хабарламаға сүйеніп, талдау жасайды.

9 қыркүйекте жаңа қызметіне кіріскен Starbucks бас директоры Брайан Никкол кофе тізбегін дамытудың жаңа жоспары бар екенін жариялады. Кофехана желісі жаңаша деңгейге шығады.

«Біз бірге Starbucks-ты Starbucks жасайтын мазмұнға ораламыз», – дейді Брайан Никкол.

Жаңа бас директор компанияны өз бастауларына қайтаруға дайын. Өзін брендтің ұзақ уақыт жанкүйері деп жариялаған Никкол алғашқы жұмыс аптасын Starbucks тәжірибесіне терең бойлап, дүкендерге барып, қызметкерлермен және тұтынушылармен қарым-қатынаста өткізуде. Кері байланыстың маңызы түсінікті: Starbucks әлі де жоғары бағаланғанымен, компания өзін ерекше еткен негізгі құндылықтардан «алыстады» деген пікір басым.

Жақында ғана тағайындалған Брайан Никкол бұған дейін Chipotle-ді ең үлкен фаст-фуд желісіне айналдыруымен танымал болды. Қазір Никкол төрт негізгі бағытқа назар аудара отырып, Starbucks-ті бұрынғы деңгейіне қайтаруды жоспарлап отыр.

Басты мақсат – Starbucks желісін адамдарды «қызықтыратын» тартымды орынға айналдыру. Фото nbcnews.com сайтынан алынды. Авторлығы: AP / Stephan Savoia

Біріншіден, Никкол компания әр тұтынушыға жақсы қызмет көрсете отырып, сапалы сусындар жасау үшін жаңа құралдар мен қажетті уақыт беру арқылы «баристаларды күшейтуді» жоспарлап отырғанын айтты. Акционерлер мен серіктестерді қуанту үшін Starbucks өз қызметкерлерінің жұмыс орнын жақсартады, осылайша қызметкерлер мансаптық өсуді жоспарлай алады.

Одан әрі Starbucks таңғы сұраныс жоғары болатын кезде қызметті жақсартуға ниетті екенін, өйткені, «адамдар күнін бізден бастайды» деп айтты. Кофехана желісі сусындар мен азық-түлікті сенімді және уақытылы жеткізуді жоспарлап отыр.

Үшінші негізгі бағыт – Starbucks желісінде тәжірибені жандандыру. Мақсат – желіні адамдарды «қызықтыратын» тартымды орынға айналдыру. Бұған қол жеткізу үшін компания ыңғайлы отыруды қолданатынын және алып кету мен көлікпен жүру арасындағы айырмашылықты айқындайтын болады.

Соңында, Никкол Starbucks өз тарихының бастауын ұмытпай, тұтынушылар мен жұртшылыққа кофехана желісінің жылдар бойы атқарған рөлін еске түсіруі керек екенін атап өтті.

Сапалы сусындар жасау үшін жаңа құралдар беру арқылы «баристаларды күшейту» жоспарланған. Фото the-village.ru сайтынан алынды

Бұл жаңашылдықтарды жүзеге асыру үшін Starbucks серіктес пен тұтынушы тәжірибесін жақсарту және операцияларды оңтайландыру үшін жаңа технологияларға инвестиция салуды жоспарлап отыр. Бастапқыда АҚШ-қа назар аударылғанымен, Никкол Қытай мен Таяу Шығыс сияқты халықаралық нарықтардағы өсу мүмкіндіктерін зерттеуді жоспарлап отырғанын айтты. Кофехана желісі ұзақ уақыт бойы халықаралық тұтынушылардың назарын аудару үшін күресті, бұл жергілікті брендтердің бәсекелестігіне де байланысты болды.

Никкол жаңа өзгерістерді жүзеге асыру үшін алғашқы 100 күн ішінде дүкендерге баруды және серіктестермен кездесуді жоспарлап отырғанын мәлімдеді.

Никкол үйінен 1600 шақырым қашықтықта орналасқан Сиэтлдегі компанияның бас кеңсесіне аптасына үш рет ұшақпен барады. Фото Quartz сайтынан алынды. Авторлығы: Chipotle

Starbucks-тың жаңа бас директоры тағайындалғанда айтылған даулы мәселелер туралы

Starbucks-тың жаңа бас директоры Брайан Никколдың тағайындалуы, ол қызметке кіріспес бұрын да, сарапшылар тарапынан да, кофе желісінің тұтынушылары тарапынан да дау-жанжалға ұласты. Жұмысқа кіріскеннен кейін Никкол үйінен 1600 шақырым қашықтықта орналасқан Сиэтлдегі компанияның бас кеңсесіне аптасына үш рет ұшақпен баруы керек. Бұл ретте компания жаңа бас директор үшін Никкол тұратын қала Ньюпорт-Бичте кеңсе ашуды көздеп отыр.

Клиенттер компанияның екіжүзділігін айыптай бастады: Starbucks көпшілік алдында өзін экологиялық таза желі ретінде көрсетеді. Соңғы инновациялардың қатарында: кофеханалар сусындарға арналған пластик сабандарға тыйым салып, оларды қағазға ауыстырды. Ал компанияның топ-менеджері орталық кеңсеге ұшақпен ұшып, қоршаған ортаны айтарлықтай ластайды.

Сарапшылардың пікірінше, компания басшылығы Никколдың кез келген шартын орындауға мәжбүр. Өйткені Starbucks-тың кірісі бұрынғы бас директор кезінде 21%-ға төмендеп кеткен, ал жаңа топ-менеджер өзін табысты менеджер ретінде көрсеткен жоғары білікті кәсіби маман.

50 жастағы Никкол жылына 1,6 миллион доллар базалық жалақы алады және оған жыл сайын 7,2 миллион долларға дейін бонус тағайындалған. Егер компания табысы өссе, әрине. Сонымен қатар ол жыл сайынғы компанияның өсіміне байланысты 23 миллион долларға дейін акциялар түрінде марапаттау құқығына да ие болады.

 

Сараптама, зерттеу мақала, күнделікті өзекті ақпаратты «Айқынның» TELEGRAM арнасынан табасыз.