Жұрт жадында жақсы аға
Жұрт жадында жақсы аға
1,850
оқылды
Ел-жұрт екеумізді жиі шатастыратын. Нұртілеу мен Нұртөре. Атымыздың бастапқы буыны бірдей. Ұялы телефондарына есімдерімізді сақтап қойған азаматтар соңғы жағына қарамай қоңырау шалып жататын. Сондай кезде Нұрекең «Әй, бауырым, саған ызбандайтын кісілер маған соғып жатыр, мақұл дей бердім» деп қалжыңдап та қоятын. «Маған да бір қыздар тыным бермейді, бәрі тележұлдыз болғысы келеді, сіздің мектебіңізден өтсек деп қиылып тұрады» деп мен де есе жібермеуге тырысамын. Ағамыз күлгенде шалқайыңқырап барып, жүзіндегі нұрды сақтап тұрып қалатын. Әсіресе, тауып айтқан сөзім болса, шек сілесі қатып, балаша мәз боп қалатын еді. Жиі қоңырау шалмайды. Шала қалса, ай­татыны кілең елдік мәселе. «Ілияс Жан­сүгіровтің мерейтойы елдің есінен шы­ғып барады, Ақсу ауданының әлеуметтік мәселесі бар», «талантты жастарға көңіл бөлінсе» деген тұрғыда. Осы мәселелерді тек айтып қана қоймайды. Қоғамдық пікірге қозғау салады. Тиісті органдардың басшыларына ойтүртпек тастайды. Сондай ықтияттылығының арқасында Ілияс Жансүгіровтің 125 жылдығын өткізуге бар күшін салды. Ақын тойының тек бір аудан көлемінде қалып қоймай, республикалық масштабта өтуі үшін өзінің бар атын, абы­ройын салды десек артық болмас. Ілияс Жансүгіров есімін ұлықтау мақсатында ғы­лыми-теориялық конференция ұйым­дас­тырды, ақындар мүшәйрасын өткізді. Бірде телефон тұтқасын көтерсем, жақсы көңіл күйде екен. «Менің бір таныс досым немересіне сіздің атыңызды қойсам дейді, соған рұқсат керек екен, қалай қа­рай­сыз?» деп ақжарма қалпында аңқылдай сөйледі. «Нұреке-ау, дұрыс қараймыз ғой, онсыз да Нұрекеңдер көп емеспіз» деймін. Балаша мәз болды... Қазақ тележурналистикасының жарық жұлдызы Нұртілеу Иманғалиұлының есімі елге жақсы таныс. Бұл кісінің «Бай-қуатты болайық» деген бірауыз сөзі қазақтың қанатты сөздерінің санатына кіріп кетті. «Жадыңда ма, жолдас?!», «Жас жігер», «Көзқарас», «Алтыбақан», «Айна», «Заң мен заман», «Ақиқат пен аңыз», «Дидар», «Жастар дауысы», «Арай», «Көкпар», «Ой-көкпар», «Бетпе-бет», «Дін мен діл», «Арнайы репортаж», «Діңгек», «Қолтаңба», Nur Tileý тәрізді қаншама хабар түсірді. Қазақта «Отымен кіріп, күлімен шық­қан» деген теңеу сөз бар. Нұрекеңнің өмір жолы осыған анық дәлел. Қазақ телевизия­сында тілші, редактор, аға редактор, комментатор, бас редактор, саяси шолушы, директордың орынбасары, «Хабар» агент­тігінде модератор-жүргізуші, одан кейін Үкімет кеңсесінде сектор меңгерушісі, Президент Әкімшілігінде бас маман, «Қазақстан» РТРК» АҚ Басқарма Төрағасы қызметін атқарды. Телевизияның бүткіл болмысын, жаратылысын ішінде жүріп, ізденіс пен іргелі зерттеу арқылы терең таныған тұлға. Қазаққа да солай танылды. «Хабар» арнасының ардагері, танымал тележурналист Тілеуқабыл Мыңжасаров «Нұртілеумен қанша жыл бірге істедік, бір­ге жүрдік... Студенттік жылдан бері жақ­сы таныспын, түрлі спорттық секцияларға да бірге қатыстық. Бір телевидениеде жұмыс істедім. Жас күнінен өте белсенді болды. Қолына гитарасын алып, ән сала­тын еді. Кеше ғана өткендей бәрі менің көз алдымда... Көптеген хабарлар, авторлық бағдарламаларды тізгіндеу бұйырды. Оның мамандығын жақсы көретіні соншалық, әр бағдарламасынан көрініп тұратын. Теле­дидарға әртүрлі жаңалықтар алып келгісі келетін. Қазақ теледидарында Нұртілеудей із қалдырған адамдар санаулы. Нұртілеу телевизияға жан-тәнімен берілген адам. Ол бүкіл саналы ғұмырын бір ғана салаға арнаған. Нұртілеуді халық жақсы көреді. Неге десеңіз, ол мамандығын жақсы кө­ре­ді. Келешекте Нұртілеу сияқты сөз саптай­тын, Нұртілеу сияқты әдемі, сымбатты болып жүретін ұрпақ келетініне сенемін. Журналист деген қандай болу керек десе, Нұртілеуді көрсетуге болады. Дене бітімін қараңыз, жүрісін, киім киісін қараңыз, сөйлеуін, өзін ортада ұстауын қараңыз. Халық жадында журналист деп тамсана­тын­дай болып қалды. Егер жақсы журна­листер шығып жатса, «Ойпырмай, мынау Нұртілеуден айнымай қалыпты» дейтін болады. Көп жастар оған еліктейтін бо­лады», – деп жазыпты. Әділ баға! Әлихан Бөкейханұлының «Ұлтқа қыз­мет ету білімнен емес, мінезден деген» сө­зін бәріміз жақсы білеміз. Нұртілеу Иманғалиұлын ерекшелейтін нәрсе – тап осы мінез! «Тәуелсіздік» деп бөрікті аспан­ға ату бір бөлек. Өкініштісі, тәуелсіздіктің бізге емес, керісінше біздің сол егемендікке, достыққа, қазақтың қазаққа тәуелді болу керектігіне санамыз жетпей жатыр. Бұл өкі­ніш бүкіл жұмысымыздың болмыс-біті­мінен көрініп қалып отыр. Әрине, қазақ журналистикасының тәуелсіздігімізді мойындағаннан бергі тындырған ісі ұшан-теңіз. Оны мойындау керек. Қазақ жур­на­лис­тикасы кей жағдайда ақын-жазушы­лардың шамасы жетпей жатқан дүниелерді белгілі бір деңгейде атқара алды. Нәти­жесінде, қазақ мемлекеттілігінің шежіресі жа­салды. Тек бұл мәселе ғылыми айналым­ға түспей отыр. Объективті дегеннен шы­ғады, қылышынан қан тамған сонау Кеңес үкіметі кезінде айтылуға, жазылуға тыйым салынған тақырыптар көп болды. Бірақ, айтылмауы тиістіні айтып, жазылмауы тиістіні жазғандар, сол үшін атылып кеткен қаламгерлер де аз болған жоқ. Ал, біз қо­ғам­ға, ұлтқа қажетті мәселеге келгенде, көңілжықпастыққа салынып кетіп отыр­мыз. Белсенділіктің өзі есеппен болатын жағдайға жеттік. Айтқысы келетіндердің эфирден алыс жүруі айта алмайтындардың телеарнаға келуіне ықпал етеді. Кезіндегі Оралхан Бөкей, Асқар Сүлейменов, Шер­хан Мұртаза сияқты алыптардың бүгінде болмауы от ауызды, орақ тілді журналис­тиканың толыққанды қалыптаса алмауына жол ашып отыр», – деген пікірі сол мінезді адамның ғана аузынан шығатын сөз. Жалпы, киім адамның өзі үшін ғана қажет нәрсе емес, бұл жеке тұлғаның сырт­қы ортаға, қоғамға деген құрметі. Нұрекең заман ыңғайына қарай сән-салтанатпен де, сауық-салтанатпен де жақсы киіне білген кісі. Жай демалыс сәтінде киетін спорттық киімдерінің өзі, тұтынған, ұстаған заттары – түрлі қанжар, қамшы та­ғы басқа ұлттық нақыштағы бұйымдар­дың өзі Нұрекеңнің қазақы қалпын айғақтайтын мұра болып қалды. «Жас Алаш» газетінде бас редактор болып жүргенімде «Бетпе-бет» хабарына шақырды. Бұрын сырттай немесе теле­дидар­дан ғана көретін ағамызды осы жолы бетпе-бет көрдім. «Не туралы сөз етеміз?» деп сұрап едім, хабардың аты – «Бетпе-бет», «қазір бастаймыз» деді де тікелей эфирді бастап кетті. Сұрақтары сұрапыл. Боксерлердің оңнан, солдан, бүйректен соққы бергені тәрізді бірінен кейін бірін төпеледі. «Ұрыста тұрыс жоқ» деген қағи­да­ны басшылыққа алып, мен деп шамам келгенше жауап беріп жатырмын. Ұмыт­пасам, соңғы жағында қазақ тіліне қатысты бір сұрақ қойды, соған жастықтың әсері ме, ойланбастан тіл төңірегіндегі нақты жағдай­ды бүркеп жасқамай, ашығын айтып жіберіппін. Кейін бір кездескенде «Жақсы жауап бердің, ең бастысы өтірік айтқан жоқсың, жалтарып кетпедің, бәрі дұрыс. Тек сенің тілге қатысты пікірің ең жоғары тұрған адамға ұнамапты...Мен де ескерту алдым...Бірақ сенікі дұрыс деп есептеймін» деп қолымды қысқаны бар. 2017 жылдың күз айының тамаша бір күні Нұртілеу аға қоңырау шалды. «Менің туған ауданым бар – Ақсу деген. Соған республикалық басылымдардың назарын аудартайын деп едім, мүмкіндік болса өзің де жүрсең, бірге барып қайтайық» деді. Алматыдан Құлтөлеу Мұқаш, Қарагөз Смаділ, Гүлзина Бектасова және бірнеше телеарна журналистерін топтап, Нұртілеу Иманғалиұлы жол бастап, Ақсу ауданына бет алдық. Негізі жолсапар – журналистің «азығы» ғана емес, адам танудың әдемі мектебі. Жол бойы Нұрекең өз өмірінен, телеви­дение мен қазақ журналистикасы тақыры­бында қаншама әңгіме айтты. Көліктің алдыңғы орындығында ағамыз, біз – артта. Кей әңгімесіне Құлтөлеу екеуміздің ынтамыздың артқаны сондай, тура желкесіне дейін ұмтылып, құлақ қоя тыңдаймыз. Күлкілі жерінде көзден жас аққанша күле­міз. «Өздерің білесіңдер, телевизия – менің бүкіл ғұмырым. Осы уақытқа дейінгі жүріс-тұрысымның діңгегі. Негізгі қайнар бұла­ғы. Күйініш-сүйінішімнің тұмары. Арман әрі жалған өмірдің шырағы. Бірде шай­қалған, енді бірде шалқайған көңілімнің сыңары. Үнемі қырағы, ара-тұра қажет кезде телеөнімнің сыңары (сыншысы) болар көрермен, менің тыныс-тірші­лігім­нің бөлінбес бөлшегі, көрінбес өлшемі» деп кішкене ғана дүние жазған едім. Телевизияны көрмейтін адам жоқ. Қанша көрмеймін дегенмен, үйінде 1 адам болса да, міндетті түрде көреді. Газеттердің тира­жы ең көп дегенде 10-15 мың. Ал енді эфирден өтетін бір хабарды ең аз дегенде бірнеше миллион адам көретініне еш кү­мән келтірмеймін. Біз біліп-білмей, жөнді-жөнсіз салыстырғанға шеберміз. Шыны керек, Ресей телевизиясының хабарлары біздің телеөнімге қарағанда, сәл болса да жоғары тұратыны ешкімге де жасырын емес. Себебі, онда бүкіл шығармашылық бағыт-бағдарын айқындайтын ұжым, яки тұтас бір институт арнайы ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысады. Режиссура, образ деген ұғымдар және бар. Жаңағы ұжым кеңестік кезеңде мамандардың кәсіби біліктілігін жетілдіру институты деп аталған-ды. Сол институт сақталды. Қазір ол басқаша аталады. Ресейдің 147 арнасы­ның тактикасы мен стратегиясын анық­тайтын ірі орталық, ғылыми ұжым. Сондай орталық Казмедианың жанынан ашылды. Қазір ол «телевизия мектебі» деп аталады. Бірақ ол әлі әлсіз. Телемамандар, журна­лис­тер жұмыс істеп отыр. Алайда олар ештеңе өндірмейді. Оның аржағында ға­лымдар тұруы керек. Ол жерге тарихшылар, социологтар, филологтар, тәжірибесі мол, өмірден сабақ алған кәсіби мамандар жиналуы керек. Жаңағы Мәскеудің орталығы әр арнаның қайсысы жаңалықты қай тұрғыда эфирге беру қажеттігі жөнінде де бағыт-бағдар береді. Бізде бағыт-бағ­дар­ды билік береді. Біздің ұлттық телевизия­ның мектебі толық қалыптасты деп айтуға ауыз бармайды. Менің алдымдағы ағалар­дың, әріптестерімнің, замандастарымның, осы сала мамандарының өзіндік мектебі бар екені сөзсіз. Өкініштісі сол, ол мектеп ғылыми айналымға, белгілі бір жүйеге түскен жоқ. Сұлтан Оразалиннің мектебі, Құсман Игісіновтың мектебі, Роза Темір­ғали­қызының және тағы да басқа телетұлға­лардың мектебі керек-ау деп ойлаймын. Мектеп оларға керегі жоқ. Менің мектебім де маған керегі жоқ. Ол бізден кейінгілерге керек. Телевизияның өсуіне, өркендеуіне жұмыс істейтін механизм бұл. Ал ХХІ ғасыр – білім, ілім, ғылым ғасыры. Баяғы Байтұрсынұлы айтқандай, «Кім білімді, ғылымды болса, сол озуға тиісті», – деп ұзақтан толғай сөйледі. – «Айқынның» таралымы қырық мың­ға жуық, он-он бес мыңнан аспайды деп сүмірейтіп жіберген жоқсыз ба? – деп Қарагөз Смаділ әңгімеге араласты. – Ойпырай, байқамай қалыппын ғой. Камал ағаның айтатын сөзі бар: Жолсапарға шыққан газеттің журналистері жолсапар­дан түсіріп келген деректерді, цифрларды блокнотынан қағаз бетіне түсірген кезде, оның жұмысы бітеді. Ал телевизияның жур­налистері, оны қағаз бетіне түсірген кезде, жұмысы басталады дейтін. – Тележурналистер «Нұрекеңмен жұ­мыс істеген рахат қой» дейді. Режиссер де, монтажер де бола бересіз... – Ай, Қарагөз қалқам-ай! Соның бәрін жетіскеннен істеді дейсің бе? Технологияны бірқыдыру меңгердім. Кез келген телесту­дия­ға кірсем, ондағы жарықтың параметрін бір қарап-ақ айта беремін. Журналистің мәртебесін көтеретін эфирде қалай болса солай сөйлеп отыру емес, керісінше есті сөз, ескі сөз, керек болса, сесті сөз айта ала­тын қабілет. Телевизия – ұжымдық жұ­мыс. Режиссерлер, бейнеинженерлер, ас­сис­тенттер, суретшілер, жарық берушілер, дыбыс режиссерлері, сондай-ақ менің аузыма түспеген қаншама маманның қаты­суы­мен дайындалады әр хабар. Біз сол ма­ман­дардың жасаған еңбегін ғылыми жүйеге түсіріп, соны мектеп жасайтындай дәрежеге жеткізер болсақ, бүгінгі теле­визия­ға қатысты айтылып жүрген көп про­б­лема күн тәртібінен автоматты түрде өзі-ақ түсіп қалар еді. – Бір хабарыңызда «Сұмдық! Бірақ шындық! Ұрпақ тәрбиесіне көңіл бөлмесек, бәріміз тындық!» деп ақындарша ұйқастыр­ғаныңыз есімізде. Ақындығыңыз қалай? Өлең жазасыз ба? – деп Қарагөз де қаузай бастады. – Анам он төрт құрсақ көтерген жан еді. Үйдің сүт кенжесі болғасын, атам мені бауырына басты. Қысқасы «Шалдың баласы» болдым. Әкем есепші болып қыз­мет істеді. Бірде ақын Мұқағали Мақатаев келді ауылға. Мәдениет үйінде «Көк ора­мал» деген өлең оқыды. Соғысқа аттанған жігітке қалыңдығы көк орамал сыйлайды. Жігіт әлгі орамалды тастамайды. Жарақат алып, жарасын таңады. Мұқағали өлең оқы­ғанда дауыс ырғағы өзгеріп, әр сөзді шегелеп, нәшіне келтіріп ерекше екпінмен оқыды. Осы маған қатты әсер етті. Өзімше еліктеп «Боз орамал» деген өлең жаздым. «Көк орамалды» ақын кітаптарынан таба алмадым. Сол кезден бастап өлең жазуды әдетке айналдырдым. Тағы бір әуестігім бар, кілең қалың дәптер жинаймын. Жай дәптерге емес, сондай қалың дәптерге жазғанды жақсы көрем. Талай жылдан бері жиналған бір чемодан дәптерім бар, – деді Нұрекең. – Қазіргі журналистикаға көңіліңіз тола ма? – деді Қарагөз. – Бұл – елдің бүгіні мен ертеңі үшін жан алып, жан берісетін мамандық. Бұ­рын журналистерден ел аяғын тартатын. Газетке бір сын шықса, талайдың аяғы аспаннан келетін. Қазір журналист «қоғамдық пікірді қалыптастырушы» деген рөлде. Журналистиканың алдына қойған мақсаты – ұлттық санаға әсер ету. Журна­лис­тика – ұлттық сананы не аспандатады, не құлдыратады. Осыны жан-тәнімен түсінбей журналистикаға келу – қателік. Би­лік журналистикамен есептесуі, айтыл­ған, жазылған, көтерілген мәселеге құлақ асуы керек. Журналистер – билік пен ха­лық­тың ортасындағы алтын көпір екенін тү­сінуі тиіс. Билік ақпарат құралдарын, телевизияны өзінің мүддесін іске асыру механизмі ретінде пайдаланған жерде, ол өнер ретінде өледі, дамымайды. Журналис­тика, менің түсінігімде, қоғамды өзгерт­пей­ді. Бірақ қоғамды өзгертетін – проб­лема­ларды, мәселелерді көтере алады. Қандай сұмдық болса да, шындықты айтудың негізгі құралына айналуымыз керек. Соның ішінде телевизия. Бұл үшін теле тұлға керек, телемамандар, әуелі жүргізушілер әнші-биші емес, журналистер осы биіктікке көтерілгенде, шәлдім-бәл­дім­дердің бәрі эфирден өздері-ақ кетеді. Бұрын журналистерді Әл-Фараби атын­дағы Қазақ ұлттық университеті аталатын үлкен қарашаңырақ дайындап шығаратын. Бүгінде еліміздің жиырмадан астам жоғар­ғы оқу орнында журналист мамандығы бар. Сан қуып жүргенімізде сападан айырылып қалдық. Бұл – бір. Екіншіден, ХХІ ғасыр – білімнің, ғылымның ғасыры. Сондықтан біздің жөндейтін де, ретке келтіретін де дүниелеріміз көп. Журналис­тикаға мінез жетіспей жатқандығы да жасырын емес. – Ауылға шыққанда өз кәсібімізден басқа нәрсені айтайықшы, осы сізді моншаға түсудің маманы дейді, сол жағын айтыңызшы, – деді Құлтөлеу. – Әй, сен де қайдағы-жайдағыны қозғайсың. Рас, моншаға мен құсап түсетін қазақ шамалы. Қырық жылдан асты. Монша – адам ағзасын таза ұстаудың, өзіңді жеңіл сезінудің, сергек жүрудің кепілі. Сондықтан орыс, түрік, фин ғалымдары, дәрігерлері жазған моншаға түсудің ондаған тәсілдері туралы еңбектерді түгел оқып шықтым. Тіпті, моншаның маманы болдым. Пікір бөлісетін орта таптым. Олармен бай тәжірибемді бөлісуді құпия санамаймын. Кейбір кісілер парда отырғанда, терлегенді ұнатады. Бұл қате. Парда ұзақ отырып терлеу жүректің дертке ұшырауын күшейтеді. Пардан шыққаннан кейін терлеген пайдалы. Сұйықты көп ішпеген дұрыс. Денеден алдымен су, тұз, сонан соң басқа да артық заттар шығады. Адамның шөлі қанбайтын кез – калий мен кальцийді қажетті деңгейге жеткізе алмау. Осы екеуін ағзада қалыпты ұстау үшін алма, алмұрт секілді, құрамында минералы мол көкөніс жеймін. – Бәсе, ағамыздың сымдай тартылып, жарау аттай жортып жүруінің себебі осында жатыр екен ғой, – деп таңырқасып жатырмыз. – Бұл кісіден бильярд ойнаудың қыр-сырын үйрену керек, – дедім әңгіме арасында. – Сені де жақсы ойнайды деп естідім, – деді ағамыз. – Біздікі жай ермек. – Ойнай алмаймын деген адамдардан қорқу керек. Қалаға келгесін шар соғыс­тырып көрсек қайтеді? – Бұйыртса, оны да көрейік, – дедім. Кейін бірталай жерде, журналистер ара­сын­дағы турнирлерде ойнадық. Нұрекең бильярдты өте жақсы ойнайды екен. Ас­пай­ды, саспайды. Ойыннан ләззат алады. Ақсу ауданын екі күн араладық. «Айқын­ға» екі бет аудан туралы материал шықты. Нұртілеу аға айрықша ықыласын білдіріп алғыс айтты. Ол кісінің туған жерінде гранит тастың мол қоры бар екен. Сырттан инвестор келіп, соны игере бас­тапты. – Нұраға, өзіңіз алтын сандықтың үстінде отырсыз. Туған жеріңіздің тасына дейін қып-қызыл ақша. Қолыңызда мүм­кін­дік барда басқа емес, осы жердің аза­маттары бас болып, ие болмайсыздар ма? – дейміз Құлтөлеу екеуміз екі жақтап. – Адал тұрып, адал жүріп, тыныш ұйықтағаннан артық байлық бар ма? Менің байлығым – елім! – Ағаларың шіліңгір шілдеде етті мұздатқышқа салмай сақтаудың сырын біледі, – дедім әріптестеріме. – Сендер мені қаузай бермей, өздерің туралы да айтсаңдаршы, – деді Нұрекең. – Ал ет сақтайтын орынды үйге шақыра­мын, сонда көрерсіңдер. Расында, көп ұзамай үйіне шақырды. Ет сақтайтын шоланды көрсетті. Керемет! Қарлығаш жеңгеміз екеуі құрақ ұшып дас­тар­қан жайып, арқа-жарқа отырғанымыз есте. Әңгіме айтқанда жан-тәнімен беріліп айтады. Қоспасы жоқ. Шынайы. Нұртілеу Иманғалиұлы ұлттық арна эфиріне Nur Tileý бағдарламасымен жарқ ете қалды. «Барлық салмақты сөзге салдық. Сұхбатқа кез келген қазақ шақырылмайды. Есімі елеулі, ел-жұрттың алдында абырой­лы, айтар ойы анық, бүкпесіз, нақ сөйлей­тін тұлғалармен жүздессек деп ойлаймыз. Саясаттан ада, ұлттық құндылықтарды әспеттейтін жоба бұл. Науқаншыл емеспіз, бірақ жайдақ, жалтақ та бола қоймаспыз. Nur Tileý – салмақты сөз, сан алуан тақы­рып, айтары бар адамдардың әңгімесі. Руханият, ұлттық құндылықтар сынды қазаққа қатысты дүниелер осының ішіне кіреді. Өзіңді соған арнайы шақырып отырмын», – деді бірде. Бардым. Жақсы хабар болды. Нұртілеу аға әдеттегі ақжарқын күлкісіне салып, «біз ескі, есті, керек болса, сесті сөзді де айта­мыз. Өрекпіген өлерменнің сөзі емес, үмі­тін үкілеген көрерменнің сөзін сөйлейміз. Бәріміз бай-қуатты болайық!» деді. Өткір және тосын сұрақтар қойды. Шама келген­ше жауап бердік. Риза болғанда алшы асықты иіріп тастайтыны бар. Бірнеше алшы алдық. Соңғы рет көргенім сол хабарда. Ақпанның 17-сі күні ел арыстай аза­маты­нан айрылды. Қалың қазақ қайғырды. Өзі өмірден өтсе де, жарқын бейнесі жұрт жадында қалды. Журналистика фа­куль­тетінің студенттеріне «Нұртілеу Иман­ғалиұлы» атындағы арнайы стипендия та­ға­йын­далды. Парламент Сенаты ұйым­дас­тырған «Аманат» конкурсы аясында «Нұр­тілеу Иманғалиұлы» атында журна­листерге арналған арнайы сыйлық бекі­тіл­ді. Телевизия ардагерінің атында волейбол­дан турнир өткізілді. Ақсу ауданының құрметті азаматы, телевизия тарланы, үш мәрте Қазақстан Журналистер одағы сый­лы­ғының, «Алтын Жұлдыз» сыйлығының лауреаты, Қазақстанның еңбек сіңген қай­раткері Нұртілеу Иманғалиұлының есімі елмен бірге жасай береді.

Нұртөре ЖҮСІП, Қазақстан Парламенті Сенатының депутаты