Microsoft корпорациясы 14 желтоқсанда шығарылған Windows10-ның жиынтық KB5021233 жаңартуын орнатқаннан кейін 0xc000021a қателігі – «жойылу көк экранына» алып келген. Демалыс күндері корпорация «KB5021233 орнатқаннан кейін кейбір Windows құрылғылары көк экранмен қате (0xc000021a) іске қосылуы мүмкін» деп ескертті. Қателіктердің себебін Aikyn.kz кәсіби bleepingcomputer.com сайтына сілтеме жасап түсіндіреді.
[caption id="attachment_233122" align="aligncenter" width="1225"] Microsoft «KB5021233 орнатқаннан кейін кейбір Windows құрылғылары көк экранмен қате (0xc000021a) іске қосылуы мүмкін» деп ескертті. Фото bleepingcomputer.com сайтынан алынды[/caption]
Бұл қателіктер туралы пайдаланушылар Microsoft қауымдастығының веб-сайтында хабарлаған соң корпорация қателіктерді түзету жұмыстарын жүргізді.
Барлық мәселе Windows папкасындағы hidparse.sys файлының system32 және system32/drivers папкаларындағы нұсқаларымен сәйкес келмеуінен туындаған.
Зардап шеккендер тізімінде Windows 10 20H2 жүйесінен Windows 10 22H2 соңғы нұсқасымен аяқталатын Windows 10 жүйесінің клиенттік нұсқалары ғана бар.
[caption id="attachment_233123" align="aligncenter" width="1800"] Корпорация «жойылу көк экраны» мәселесінің уақытша шешімін көрсетті және зардап шеккен жүйелерді қайта жандандырды. Фото slashgear.com сайтынан алынды[/caption]
Корпорация «жойылу көк экраны» мәселесінің уақытша шешімін көрсетті және зардап шеккен жүйелерді қайта жандандырды. Мұны істеу үшін пайдаланушылар hidparse.sys файлын system32\drivers папкасынан system32 жүйесіне Windows қалпына келтіру ортасы (WinRE) арқылы көшіру керек. Осылайша, тазалау кезінде қолтаңбаны тексеру сәтсіз аяқталмайтын болады.
«Жоғарыда ұсынылғандардан басқа кез келген басқа шешімдерді пайдаланбаңыз. Windows\System32 қалтасынан hidparse.sys файлын жоймаңыз», – деп ескертеді Microsoft.