Жарнамалық науқанды дұрыс бастаған кәсіпкер өз ісін айтарлықтай кеңейтіп, жаңа тұтынушыларды тарта алады.
Интернет арқылы бизнеске жаңа клиенттерді қалай тартуға болады?
1,370
оқылды

Интернеттің танымалдығы жыл сайын артып келеді. Бүгінгі күні барлығы дерлік компьютер немесе смартфон арқылы ғаламторға қол жеткізе алады. Осы себепті, бизнесті дамыту үшін желіде жоғары сапалы жарнаманы іске қосу өте маңызды. Жарнамалық науқанды дұрыс бастаған кәсіпкер өз ісін айтарлықтай кеңейтіп, жаңа тұтынушыларды тарта алады. Сондай-ақ, Интернетте бизнесті дамытумен айналысатын ABC Almaty компаниясына хабарласуға болады. 

 

 Интернетте бизнесті дамытудың қандай жолдары бар?

 Жарнамалық науқанды бастамас бұрын, бәрін ұсақ-түйекке дейін талдау керек. Бұл, ең алдымен, платформаны таңдауға және мақсатты аудиторияны талдауға қатысты. Сайт құрылымды, түсінікті және әлеуетті тұтынушыны сатып алуды ынталандыруы керек. Сату шұңқырын дұрыс орнату және тұтынушылардың ерекшеліктерін ескеру өте маңызды. Қазіргі уақытта Интернетте жарнамалаудың бірнеше тиімді әдістері бар:

 SEO;

 мақсатты бағыттау;

 Мәтінмәндік жарнама;

 контент маркетингі;

 СММ.

 

SEO жылжыту, таргетинг және контекстік жарнама

Бүгінгі күні бұл онлайн жарнаманың ең тиімді және танымал нұсқаларының бірі. Ең бастысы - Google сияқты іздеу жүйелерінде сайтты көтермелеу. Жарнамаланған сайт белгілі бір кілт сұрауы бойынша іздеу нәтижелерінде бірінші орындарда болады. Бұл сатып алу ықтималдығы сияқты сайтқа кіру мүмкіндігі өте жоғары екенін білдіреді. Арнайы білімсіз SEO жарнамасын дұрыс іске қосу қиын. Сондықтан, бүгінгі күні тиімді жарнаманы орнату үшін қызмет көрсететін компаниялар бар.

Таргетинг және контекстік жарнама қолданушылардың сұрауларына және олардың қызығушылықтарының ауқымына негізделген. Мұндай хабарландырулар «жарнама» белгішесімен белгіленеді және іздеуде бірінші орындарда болады. Алдыңғы нұсқадан айырмашылығы, мақсатты және контекстік жарнама лезде нәтиже береді. Мысалы, алғашқы тұтынушылар акция басталған күні келе алады. Target әлеуметтік желілерде жарнамалық ұсынысты іске қосуға мүмкіндік береді. Оны көбінесе СММ-пен шатастырады. Мақсатты жарнаманың көмегімен сіз іздеу шеңберін айтарлықтай тарылта аласыз. Мысалы, геолокацияны орнату, әлеуетті клиенттің мүдделерін таңдау және т.б. Бұл белгілі бір аудиторияға бағытталған жарнамаларды іске қосудың тамаша мүмкіндігі.

Бүгінгі таңда Қазақстандағы компаниялар үшін SEO және контекстік жарнаманы пайдалану қажеттілігін асыра бағалау мүмкін емес. Бұл жаңа деңгейге шығудың, әлеуетті тұтынушылардың көп санын тартудың тамаша мүмкіндігі. Бұл әдістер ақшаны инвестициялауды қажет ететінін түсінуіңіз керек. Жарнама дұрыс жолға қойылса, олар өздерін тез ақтайды.

 

Контент маркетинг және СММ

Контент маркетингі - бұл жаңа пайдаланушыларды тартатын қызықты мазмұнды жасау. Мұнда қызықты және пайдалы болатын жоғары сапалы материалды жариялау маңызды. Мақалалар құрылымды, ойластырылған болуы керек.

СММ - әлеуметтік желілерде бизнесті жариялау. Жақында СММ өте кең сұранысқа ие болды болды, өйткені ол жақсы нәтиже алуға мүмкіндік береді. Негізгі мақсат – әлеуметтік желілердегі компаниялардың парақшаларына жаңа пайдаланушыларды тарту. СММ-жарияланым барлық бизнес тауашаларына жарамайды. Бұл көбінесе интернет-дүкендерді, жеткізу қызметтерін және әртүрлі оқу бағдарламаларын жылжытудың ең тиімді жолы.

Жариялау әдісін таңдағанда, сіз жақсы білетін тауашалармен ғана жұмыс істеу маңызды. Сондықтан заман ағымына ілесу керек. Кәсіпкерліктің жұмысына ілгерілетудің жаңа тәсілдерін енгізуден қорқудың қажеті жоқ. Бұл болашақта мүмкіндіктерді, әлеуетті және перспективаларды айтарлықтай кеңейтеді.